سلام دوست عزیز ، مرسی از راهنماییتون
پاور کیس رو نتونستم نگا کنم چون باید در کیس رو برمیداشتم!! به احتمال خیلی زیاد چون کیس پاسکاله ،پاورش هم باید پاسکال باشه !!
در هر صورت ممنونم
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست عزیز ، مرسی از راهنماییتون
پاور کیس رو نتونستم نگا کنم چون باید در کیس رو برمیداشتم!! به احتمال خیلی زیاد چون کیس پاسکاله ،پاورش هم باید پاسکال باشه !!
در هر صورت ممنونم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks